II Pujada a la Foradada

diumenge, 14 de març del 2010

Bones companys/es de la muntanya , aquest passat diumenge 14de març es va cel.lebrar la II puja da a la foradada .
Una cursa en la qual en un principi seria bastant fàcil , però el nostre amic Agustí (promotor de la cursa) ens va preparar sorpreses al estil rapitenc.
La cursa va tenir un recorregut de 24,5 km de distància i un desnivell acumulat de 2600m aproximadament.La sortida va ser a la plaça del Coc , pujant a la Foradada (una pujada en bastant de desnivell amb poca distància) , i desde allí et donava un respir fins baixar al parking del Coco de Jordi per tornar a agafar aire i pujar cap a Mata Rodona.

Desde allí començaves a crestejar pels Tres termes per baixar fins al barranc de Coloms, una baixada molt tècnica en la qual vaig caure i hem vaig lesionar el quadríceps de la cama dreta, per agafar una pista, la qual et duia fins el poble.Arrivant al poble pujaves al Crist i anaves per un tram l'asfalt (s'hem va fer dur) fins agafar tota la platja (impresionant) que donava fins l'arribada.
Aquestos rapitencs han sabut enllaçar en una cursa el mar i la muntanya cosa poc comuna en curses de muntanya, felicitats.
En quan a mi al principi hem va costar agafar el ritme de cursa i vaig patir una mica , però poc a poc vaig anar entrant en la cursa,(val a dir que es la primera que faig aquest any), en quan a la gent cada vegada crec que que hi ha mes nivell , cada vegada apretent mès , això es bona senyal ja que és hora que la gent de les Terres de l'Ebre se'ns comenci a conèixer a tot arreu.
Tambè he de dir que aquest any corro amb l'equip del meu poble AEC Terra de Fang, a l'equip de moment som tres (Cristian Brull , Quico Monteverde i jo) , a veure si la gent de
Camarles s'anima i anem fent gran aquest equip.
Bé compans/es de la muntanya seguire informant
Fins aviat
By Kiko